Časté dotazy

Náhradní díly

Jaké informace Vám mám poskytnout, pokud si chci objednat náhradní díl?

Nejprve potřebujeme znát typ stroje a jeho výrobní číslo. Obě tyto informace naleznete na výrobním štítku, upevněném na rámu vašeho stroje. Velkou výhodou je, pokud znáte číslo dílu, který chcete objednat. Naleznete ho v ilustrovaném seznamu dílů, který je nedílnou součástí manuálu k Vašemu stroji. Nebo naleznete toto číslo vyražené do dílu, který chcete nahradit..

Nadále budeme potřebovat fakturační a zasilatelskou adresu, kontaktní osobu a telefonní číslo.

Jak mohu náhradní díly objednat?

Vyplňte náš webový formulář, pošlete nám email (parts@masek.cz) s Vaší objednávkou, nebo nám jednoduše zavolejte (+420 317 850 550). Prosím upřesněte množství požadovaného dílu a termín dodání.

Kdy obdržím objednané díly?

Pokud je díl skladem, expedujeme ho hned následující den. V případě že díl skladem není, máme vlastní výrobu dílů, kde jsme schopni díl urychleně vyrobit.

Jak obdržím své díly?

Náhradní díly zasíláme Českou poštou, Toptransem, DHL, UPS, Fedex či TNT. Nabízíme též možnost odvést náhradní díl přímo k Vám. Prosím, specifikujte nám Vaše preference.

Mohu za díly platit kreditní kartou?

Bohužel současně nemáme tento způsob platby k dispozici, ale na této možnosti transakce pracujeme.

Požadavek na servis

Jaké informace Vám mám poskytnout, pokud potřebuji poradit nebo vyřešit problém s mým strojem?

Nejprve potřebujeme znát typ stroje a jeho výrobní číslo. Obě tyto informace naleznete na výrobním štítku, upevněném na rámu vašeho stroje. Nadále prosím specifikujte Vás problém. Čím více detailů budeme znát, tím lépe a rychleji Vám budeme moci pomoci.

Jak si mohu zajistit návštěvu Vašeho technika u mě ve firmě?

Vyplňte náš webový formulář, zašlete nám email (servis@masek.cz) s Vaší objednávkou, nebo nám jednoduše zavolejte (+420 317 850 550).

Odkud budou technici vysláni?

Pro České zákazníky funguje servisní oddělení ve Vlašimi nebo v případě kartonovacího stroje z Nové Roli. V případě, že máme techniky ve Vašem okolí, přijedou rovnou k Vám.

Jaké je výhoda podpisu Servisní smlouvy s Vaší společností?

Podepsáním této smlouvy zajistíte, že naši technici budou na Vašich strojích zajišťovat údržbu a servis podle domluveného harmonogramu (čtvrtletně, půlročně, ročně, …). Nadále Vám budou naši servisní pracovníci kontrolovat nastavení Vašich strojů, aby podávaly nejlepší výkony. Tato služba Vám též umožní snížit Vaše náklady díky minimalizaci odstávek, snížením sazby za servisní práce i cenovým zvýhodněním na nákupy náhradních dílů.